Δημιουργήσαμε ομάδες εργασίας χωρίς λεκτική επικοινωνία – κάθε παιδάκι είχε στην πλάτη του ένα χαρτάκι διαφορετικού χρώματος και έπρεπε να βρει ποιο άλλο παιδί έχει το ίδιο χρώμα, ώστε να γίνουν ομάδα χωρίς να μιλάνε, επικοινωνώντας με τα μάτια ή με κινήσεις των χεριών – κι ύστερα προφορικά ορίστηκε ο “γραμματέας” κάθε ομάδας για την καταγραφή των αναγκών των παιδιών. Κάθε ομάδα αποτελούνταν από τουλάχιστον 4 παιδιά. Ανακοινώθηκαν στην ολομέλεια της τάξης τα αποτελέσματα και διαπιστώθηκε ότι όλα τα παιδιά έχουν τις ίδιες ανάγκες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *