Με τη Β’ τάξη, στο μάθημα των Αγγλικών, τα παιδιά με τη δασκάλα τους Κυριακή Ξανθοπούλου κατασκεύασαν το δέντρο της τάξης με τις παλάμες τους, τις οποίες χρωμάτισαν, έκοψαν και κόλλησαν σε σχήμα δέντρου.
Συνέχεια ανάγνωσηςΑειφορία-Βιώσιμη ανάπτυξη 2022-23
Αειφορία είναι η εξασφάλιση της παραγωγής αγαθών χωρίς την μείωση της παραγωγικής δυνατότητας. Έτσι μπορούμε να έχουμε αγαθά από διάφορες πηγές όπως το δάσος, που μας δίνει όλα τα αγαθά του (ξυλεία, οξυγόνο, προστασία από τη διάβρωση, κυνήγι, αναψυχή…) το οποίο όμως πρέπει να προστατεύεται ανάλογα για να συνεχίσει να μας παρέχει τα αγαθά του επ’ ΄άπειρον.
Συνέχεια ανάγνωσηςΟρθογραφία Β΄ τάξης 2022-23
Δες αν ξέρεις να γράφεις σωστά τις λέξεις.
Συνέχεια ανάγνωσηςΤο ασχημόπαπο
Διαβάσαμε το παραμύθι “Το ασχημόπαπο” του Andersen. Ακολούθησε συζήτηση, είδαν σε τι μοιάζουν και σε τι διαφέρουν από τους ήρωες του παραμυθιού και προέβησαν σε μεταφορές και συγκρίσεις ως προς το αποτέλεσμα. Απεικόνισαν σκηνές από το παραμύθι με πλαστελίνη.
Συνέχεια ανάγνωσηςΕπικοινωνούμε χωρίς να μιλάμε
Δημιουργήσαμε ομάδες εργασίας χωρίς λεκτική επικοινωνία – κάθε παιδάκι είχε στην πλάτη του ένα χαρτάκι διαφορετικού χρώματος και έπρεπε να βρει ποιο άλλο παιδί έχει το ίδιο χρώμα, ώστε να γίνουν ομάδα χωρίς να μιλάνε, επικοινωνώντας με τα μάτια ή με κινήσεις των χεριών – κι ύστερα προφορικά ορίστηκε ο “γραμματέας” κάθε ομάδας για την καταγραφή των αναγκών των παιδιών. Κάθε ομάδα αποτελούνταν από τουλάχιστον 4 παιδιά. Ανακοινώθηκαν στην ολομέλεια της τάξης τα αποτελέσματα και διαπιστώθηκε ότι όλα τα παιδιά έχουν τις ίδιες ανάγκες.
Συνέχεια ανάγνωσης2022-23 Διαφημίσεις
Στο μάθημα της γλώσσας τα παιδιά δημιούργησαν τις δικές τους διαφημίσεις οι οποίες τοποθετήθηκαν στον “Τοίχο της διαφήμισης”.
Συνέχεια ανάγνωσης